تامر حسني يضع حداً لشائعات انفصاله عن بسمة بوسيل

وضع الفنان تامر حسني وزوجته المغربية بسمة بوسيل، حداً للشائعات المتكررة حول انفصالهما والتي انتشرت مؤخراً عبر مواقع التواصل الاجتماعي بسبب رسالة غامضة منها.

تامر حسني يوجه رسالة لبسمة بوسيل

وتبادل تامر حسني وبسمة بوسيل رسائل الدعم والتشجيع لنفي ما يتردد عن سوء العلاقة بينهما، خاصة بعد أن قدم الفنان المصري تهنئة لزوجته مصممة الأزياء بمناسبة قرب افتتاح مشروعها الجديد.

ونشر تامر حسني ستوري وجه فيها رسالة دعم لـ بسمة بوسيل قائلاً: “مليون مبروك حبيبتي على انتهاء المرحلة الأخيرة لمشروعك القادم”.

وتابع قائلاً: “لما شفت النتيجة النهارده وازاي فكرتي وتعبتي في كل تفصيلة في المشروع.. وسفر ومشاوير واهتمام من جودة المنتجات وتغليفها وتجهيزها.. بجد فرحت بيكي أوي انتي وكل أصدقاء المشروع”.

وتمنى تامر حسني النجاح لبسمة بوسيل في مشروعها، معبراً عن شدة حبه لها قائلاً: “شفت قد ايه نفسكوا تعملوا حاجة مهمة.. ربنا هيكرمك انتي وهما وان شاء الله هتشوفي نجاح كبير على قد مجهودك الكبير وطلوعك السلم خطوة خطوة”.

وأضاف: “وزي ما بقولك دايما السيول أولها نقطة.. يعني أول خطوة إن شاء الله هتجيب وراها خطوات كتير كتير يارب.. بحبك يا زوجتي الجميلة“.

ومن جهتها، تفاعلت بسمة بوسيل مع رسالة زوجها تامر حسني وأعادت نشر الاستوري عبر حسابها الشخصي على تطبيق إنستغرام للرد عليها.

وأكدت بسمة بوسيل أنها حصلت على الدعم من تامر حسني قائلة: “حبيبي كل ده حصل بنصايحك ليا وفعلا أنا اللي كنت طايرة من الفرحة عشان شفتك فرحان بجد لأنك مثلي الأعلى في النجاح بشكل عام”.

وتابعت: “ربنا يخليك ليا وكل الفريق بيشكرك وبيقولك متتصورش رفعت روحنا المعنوية قد أيه يا تموراه.. بحبك أكتر يا زوجي الوسيم“.

ولم تكشف بسمة بوسيل في الوقت الحالي عن مشروعها المنتظر أو تفاصيل حول الأمر واكتفت فقط بالرد على زوجها.

شائعات انفصال تامر حسني وبسمة بوسيل

يذكر أن شائعات انفصال تامر حسني وبسمة بوسيل تترد كثيراً من فترة لأخرى بسبب الرسائل الغامضة التي تنشرها الأخيرة وتلمح فيها لتعرضها للخيانة.

وكانت آخر رسالة نشرتها بسمة بوسيل كتبت فيها: “أوعى تتخطف منك طيبة قلبك من كتر ما انت بتشوف ناس شرسة، لما ربنا سبحانه وتعالى حط في طريقك ناس طيبين علشان تتعلم الطيبة منهم وحط قدامك إنسان معندوش ذرة رحمة علشان تشوف قبح الفعل فتنفر منه وما تعملهوش.. تقبل أقدار الله إن فيه ناس مؤذيين”.

وفي النهاية نشرت بسمة بوسيل رسالة قالت فيها: “زهقت من الخيانة والكذب عديت كتير مش لدرجة أهلي” وبعد ثواني حذفت بوسيل المنشور.



اقرأ المقال من المصدر

التعليقات متوقفه