تامر حسني يواصل نشاطه الفني بحفلين جديدين في الدومينيكان

38

عاد الفنان تامر حسني لاستكمال نشاطه الفني بعد فترة توقف حيث كشف عن إحيائه حفلين غنائيين جديدين خلال شهر آذار (مارس) المقبل، في دولة الدومينيكان.

ونشر تامر عبر حسابه الرسمي في موقع “إنستغرام” بوستر الحفلين اللذين من المقرر أن يحييهما في 1 و4 آذار (مارس) المقبل، وعلّق عليه قائلاً: “بونتا كانا، جمهورية الدومينيكان”.

وتصدّر تامر حسني أخيراً “التريند” بأغنية “معلش”، والتي شاركه الغناء فيها مطرب الراب زاب ثروت، وحققت الأغنية بعد أسبوع من طرحها عبر قناته الرسمية في موقع “يوتيوب” سبعة ملايين مشاهدة.

وكان تامر حسني قد روّج للأغنية عبر حسابه الخاص في “إنستغرام” حيث نشر مقطعاً منها، وعلّق عليه قائلاً: “ناس كتير مننا من كتر اللي جواها مبتعرفش تتكلم مع حد ويمكن لو اتكلمت وفتحت قلبها للي بتثق فيه دلوقتي ممكن يذلّك أو يعايرك بكل الوجع اللي حكيتهوله أو يجاملك عشان ما يجرحكش لأنه بيحبك بجد بس أحياناً هتبقى عايز تعرف الحقيقة من غير مجاملة ولا عواقب سلبية بعد كده من حد يسمعك ميقاطعكش مهما اتكلّمت سنين هيسمعك مش هيجاملك مش هيقلب عليك، الحد ده أنا عبّرت عنه في الكليب وأكيد كل حد فينا ليه الشخص اللي بتكتمل فيه الصفات دي. يا ترى اللي هيسمع الأغنية مين هييجي في باله؟؟؟؟ “معلش” شاركني في الغناء الفنان المتميز المحترم زاب ثروت”. والأغنية من كلمات وألحان تامر حسني.



اقرأ المقال من المصدر