مي عمر تتحدث عن الممنوع في حياتها الشخصية… وهذا الأمر يضايقها

كشفت الفنانة مي عمر في تصريحات إذاعية عن أسرار في حياتها الشخصية وعمّا يضايقها عند نشر صور جديدة لها، كما تحدّثت عن حرصها على تصحيح أي معلومة خاطئة عن حياتها العملية، وعلاقتها بزوجها المخرج محمد سامي.

وقالت مي إنها لا تحب أن يتدخل الناس في حياتها الشخصية، وتحرص على الخصوصية.

كما تحدثت مي عمّا يضايقها عند نشر صور لها قائلةً: “بستخدم فلاتر بس بتكون طبيعية مش مبالغ فيها… وبتضايق لما بلاقي الصورة بعيد عني مش شبهي… وفي صور بحطّها من غير فلتر لو إني متصورة بجودة عالية”.

وأشارت مي عمر إلى أنها تحرص على تعديل المعلومات المغلوطة عن حياتها العملية، أما في ما يخص الانطباعات عنها فأوضحت: “في حاجات مش بهتم أوي بالصح والناس هيعرفوا مع الوقت… مش كل الناس بتشوف الوش الحقيقي بتاعك لازم يقرّبوا… كل واحد بياخد الفكرة اللي في دماغه”.

وأكدت مي عمر أنها لا تحكم على الأشخاص من خلال مظهرهم الخارجي، قائلةً: “عشان أحكم على حد لازم أقرّب منه وأعرفه”.

وتحدثت مي عمر عن المقربين منها فقالت إنها تعرفهم منذ سنوات ولا تزال علاقتها مستمرة بهم، موضحةً: “في ناس بنكتشف حقيقتهم مع المواقف وبيفضل الشخص كويس طول ما هو عاوز مصلحة؟… المواقف الجامدة بتبين الناس على حقيقتها وهنا بتقدري تفلتري الناس ولا لا… اللي بيبقى مش كويس معاكي مرة بيغلط فيكي تاني وتالت ورابع لو سامحتي”.

ووصفت مي عمر زوجها المخرج محمد سامي بأنه “أهم إنسان في حياتي بآخد رأيه في كل حاجة وبيدعمني”، مشيرة إلى أنها تقسو على نفسها وتنتقد أفعالها دائماً.

وقالت مي عمر إنها واحدة من أربع شقيقات، يعيش معظمهنّ خارج مصر، وأنها تفتقدهنّ وتشعر بالاشتياق الدائم لهنّ.



اقرأ المقال من المصدر

التعليقات متوقفه